۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

بسیج با 300 فروشگاه زنجیره‌ای وارد عرصه توزیع کالا می‌شود

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان با بیان اینکه اکنون 9 شبکه زنجیره‌ای خرده‌فروشی در کشور فعال است، گفت: بسیج نیز 300 فروشگاه برای پیوستن به دایره شبکه زنجیره‌ای خرده‌فروشی در کشور معرفی کرده است.
 
آفتاب: رییس شورای اصناف کشور گفت: با توجه به نامه‌ای که معاون اول رییس جمهوری به مجلس نوشته‌، امیدواریم که در سال 89 شاهد اصلاح و تصویب قانون نظام صنفی باشیم.

بنا به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد قاسم‌نوده فراهانی از «ساماندهی اصناف» به عنوان مهم‌ترین برنامه سال 89 نام برد و گفت: در راستای ساماندهی صنوف و شناسایی واحدهای صنفی بدون پروانه، در صدد هستیم تا واحدهای صنفی را به سمت قرار دادن تابلوی نرخ و پروانه کسب خود در معرض دید مردم سوق بدهیم.

رییس شورای اصناف کشور در عین حال حضور
در راستای ساماندهی صنوف و شناسایی واحدهای صنفی بدون پروانه، در صدد هستیم تا واحدهای صنفی را به سمت قرار دادن تابلوی نرخ و پروانه کسب خود در معرض دید مردم سوق بدهیم.

وی از دست‌اندرکاران فروشگاه بزرگ «پروما» در مشهد به عنوان یکی از متقاضیان راه‌اندازی یک هزار شعبه در کشور خبر داد و گفت: بسیج نیز 300 فروشگاه برای پیوستن به دایره شبکه زنجیره‌ای خرده‌فروشی در کشور معرفی کرده است. رادمرد همچنین از درخواست راه‌اندازی چند فروشگاه بزرگ
پیگیری ساماندهی امور ثبت نمایندگی شرکت‌های خارجی با هدف ممانعت از واردات کالای غیرکیفی از جمله برنامه‌های مرکز امور اصناف در ماه‌های پیش رو خواهد بود.
با سرمایه مشترک ایرانی و خارجی خبر داد و گفت: پس از بررسی‌های لازم تصمیم درباره درخواست‌ها نهایی می‌شود.

لازم به ذکراست که در راستای اصلاح نظام توزیع تاکنون فروشگاه‌های زنجیره ای شیرین عسل؛ صرفه و ایرانیان افتتاح شده و بیش از 400 شرکت پخش نیز برای تشکیل شرکت پخش در راستای نظام جدید توزیع در سامانه انجمن صنفی شرکتهای صنعت پخش ثبت نام نموده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر